تجربیات یک طلبه

امام رضا(علیه السلام) :خدا رحمت کند کسی را که امر ما اهلبیت (علیهم السلام) را احیا می کند.

تجربیات یک طلبه

امام رضا(علیه السلام) :خدا رحمت کند کسی را که امر ما اهلبیت (علیهم السلام) را احیا می کند.

وصیت حضرت زهرا

http://s5.picofile.com/file/8118776392/1_fhatemeh3.jpg
بنام خداوند بخشنده مهربان
این وصیت نامه دختر رسول خداست در حالى وصیت مى کند که شهادت می دهد خدایى جز خداى یگانه نیست و محمد (ص) بنده و رسول اوست و بهشت حق است و آتش جهنم حق است و روز قیامت که هیچ شکى در آن نیست فرا خواهد رسید.  
 و ذات الهى جمیع مردگان را از قبوربر انگیزد و زنده گرداند و همه را وارد محشر فرماید. اى على من فاطمه دختر حضرت محمد(ص) هستم خدا مرا به ازدواج تو درآورد تا در دنیا و آخرت براى تو باشم و تو از دیگران بر من سزاوار تری. علی جان، حنوط و غسل و کفن کردن مرا در شب به انجام رسان و شب بر من نماز بگذار و شب مرا دفن کن و هیچ کس را اطلاع نده. اینک با شما وداع می کنم و بر فرزندانم تا روز قیامت سلام و درود می فرستم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد